Friday, January 4, 2013

Televizori më i vjetër britanik – punon tashmë 75 vjet

Për 5.000 funte ndoshta do të kishit pritur një ekran më të madh dhe më të hollë, por ky televizor megjithatë vjen me historinë 75-vjeçare të emetimit. I krijuar në vitin 1936, Marconi type-702 është televizori më i vjetër që punon në Britaninë e Madhe. Është blerë për më pak se 100 funte, vetëm tri javë pasi që ka filluar transmetimi televiziv në Britani, dhe vetëm me një kanal i cili ka emetuar vetëm dy orë program në ditë, nuk ka pasur nevojë për telekomandë. Ajo çka i mungon televizorit në pikëpamjen e teknologjisë moderne, kompensohet në besueshmërinë. Vetëm 30 për qind e komponentëve të tij janë zëvendësuar gjatë “jetës” së tij dhe atë me pjesë identike. TV tani ka çmimin fillestar prej 5.000 funtesh, por ekspertët presin që do të arrijë edhe shumë më shumë.koha.net

No comments:

Post a Comment