Monday, December 31, 2012

Rita Ora, befasia më e këndshme më 2012 në Hollywood

Këngëtarja tashme e famshme shqiptare, e cila jeton në Londër, Rira Ora, sipas vlerësimeve  të ekspertëve të njohur të modës në botë me vendbanim në Londër

Është befasia më e këndshme ndër “prurjet” më 2012 në botën e Hollywood-it.

Ekspertët e modës duke bërë bilancit e fundvitit për sukseset individuale në botën e showbizit kanë vlerësuar se artistja dhe manekinia gjermane, Dajana Kruger e meriton titullin “më konzistentja”, që do të thotë se ajo ndër personalitetet e njohura ishte personi me më së paku gabime në kombinimet në veshmbathje.

Stella McCartney është disenjatorja, krijimet e së cilës ishin më të përfaqësuarat në “qilimin e kuq”, ndërkohë që fustani i saj "Saskia" (në disa varijanta), ishte më së shumti i  veshur. Sipas, po këtyre vlerësimeve, Elle  Fanning është tinejxherka e veshur më së eleganti.koha.net

No comments:

Post a Comment